Főbb feladatok, munkák:
- Ügyfelek és vendégek személyes fogadása, irányítása
- Telefonhívások és e-mailek kezelése, továbbítása az illetékes kollégák felé
- A szervezeti egység szerződéseinek, nyilvántartásainak adminisztratív kezelése
- Dokumentumok szkennelése, rögzítése, rendszerezése, archiválása
- Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, iktatása
- Tárgyalások, ügyféltalálkozók előkészítése és koordinálása (pl. teremfoglalás, vendéglátás biztosítása)
- Az iroda zavartalan működésének támogatása (pl. irodaszerek beszerzése, nyilvántartása, napi operatív ügyek intézése)
- Alkalmankénti asszisztensi támogatás a cég más területein
- Kapcsolattartás és együttműködés szervezetekkel, partnerekkel, beszállítókkal
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Magabiztos MS Office ismeret (Word, Excel, Outlook)
- Üzleti etikett ismerete
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Nyitott, kedves, közvetlen fellépés
- Legalább középfokú angol nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány (eseti külső beszerzésekhez)
- Minimum 2 év tapasztalat recepciós, irodai adminisztrációs vagy asszisztensi munkakörben
- Precíz, megbízható és ügyfélközpontú hozzáállás
Előnyt jelent:
- Ipari környezetben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Stabil háttérrel rendelkező, hosszú távra tervező vállalat;
- Kellemes, modern irodai környezet;
- Támogató, barátságos csapat, ahol számítanak rád;
- Változatos feladatkör, fejlődési lehetőségek;
munkaidő: hétfőtő péntekig 08:00-16:00-ig
Munkavégzés helyszíne:
Biatorbágy, Budai út 10.
Szakmai önéletrajzot hr@goldenpallet.hu e-mail címre lehet küldeni.

