Irodai recepciós

Főbb feladatok, munkák:

  • Ügyfelek és vendégek személyes fogadása, irányítása
  • Telefonhívások és e-mailek kezelése, továbbítása az illetékes kollégák felé
  • A szervezeti egység szerződéseinek, nyilvántartásainak adminisztratív kezelése
  • Dokumentumok szkennelése, rögzítése, rendszerezése, archiválása
  • Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, iktatása
  • Tárgyalások, ügyféltalálkozók előkészítése és koordinálása (pl. teremfoglalás, vendéglátás biztosítása)
  • Az iroda zavartalan működésének támogatása (pl. irodaszerek beszerzése, nyilvántartása, napi operatív ügyek intézése)
  • Alkalmankénti asszisztensi támogatás a cég más területein
  • Kapcsolattartás és együttműködés szervezetekkel, partnerekkel, beszállítókkal

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magabiztos MS Office ismeret (Word, Excel, Outlook)
  • Üzleti etikett ismerete
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • Nyitott, kedves, közvetlen fellépés
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány (eseti külső beszerzésekhez)
  • Minimum 2 év tapasztalat recepciós, irodai adminisztrációs vagy asszisztensi munkakörben
  • Precíz, megbízható és ügyfélközpontú hozzáállás

Előnyt jelent:

  • Ipari környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Stabil háttérrel rendelkező, hosszú távra tervező vállalat;
  • Kellemes, modern irodai környezet;
  • Támogató, barátságos csapat, ahol számítanak rád;
  • Változatos feladatkör, fejlődési lehetőségek;

munkaidő: hétfőtő péntekig 08:00-16:00-ig

Munkavégzés helyszíne:

Biatorbágy, Budai út 10.

Szakmai önéletrajzot  hr@goldenpallet.hu e-mail címre lehet küldeni.


Golden Pallet Kft. Telefon: +36 (23) 446-000